lördag 31 januari 2009

allt.

Både idag och igår har maten gått lite sämre. Inte dåligt alls men ångesten har funnits där. Jag vet ju så väl varför, båda dessa dagar har frukosten blivit för sen och lunchen en morot jag slängt i mig på väg till tunnelbanan. Visst är ett aktivt liv ett bra sätt att sluta tänka på ätstörningen men så här får det inte bli. Äter jag inte regelbundet så blir jag förvirrad och vet inte hur jag ska bete mig, hur mycket jag ska äta och skit.
Igår var i alla fall jättekul och jag är så glad att jag gick. Ikväll ska jag på cocktailparty med samma gäng och det lär bli sjukt kul det med.

Idag var jag på Stockholm Freeze på Centralen, kul det med. Alltså en massa människor som i fem minuter stod helt stilla som dockor och gjorde alla andra förvirrade. Låter skumt men väldigt roligt och roliga reaktioner ifrån förbipasserande med. De filmade så om den läggs upp ska jag länka så i kanske förstår lite bättre.
Ah hursomhelst känns saker just nu nere fast det inte borde vara så, allt går ju fintfint. Å andra sidan är det väl ofta då som monstret sträcker upp huvudet och säger men vad tjock du är, gå och dränk dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar