söndag 4 januari 2009

Would you like some cheese with that whine?

Jag har så fruktansvärt tråkigt. Ikväll ska jag till mamma på middag, tills dess sitter jag väl hemma dårå. Det mest störiga är att jag har tusen personer att träffa i morgon men ingen idag. Dålig planering av mig eller Gud här.

Det värsta är att pojkvännen är i Australien och där förblir han till juli. TJOHO.
Men man får väl skylla sig själv när man far down under och blir kär i en Australiensare så egentligen kan jag inte klaga. Senast vi sågs var 15 december då jag åkte hem från Melbourne efter att ha jobbat där hela hösten (eller våren var det ju där).
Den 14 mars firar vi två år tillsammans och vi kände båda att det här tänker vi inte ge upp trots avstånd och skit, så förhoppningsvis flyttar min älskling hit i juli och stannar några år. Vilket jag såklart är överlycklig över men nu känns det vidrigt tomt.
Förstår ni att jag inte kommer att hångla eller ha sex på ett halvår, sex månader, 26 veckor, 182 dagar, 4386 timmar ?!?!

Bajs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar