lördag 3 januari 2009

Bara ett till...

Nu är jag där igen, skapar tusen inlägg första dagen. Hoppas bara att jag lyckas upprätthålla nån sorts entusiasm efter smekmånadsfasen.
Hur som helst; jag sitter på en stol från Mio jag köpte igår och har min laptop på ett skrivbord från samma affär som jag precis skruvat ihop, och jag utför någon sorts sittande dans till ABBA-låtarna som kommer ut ifrån högtalarna. Det är lite krångligt faktiskt, jag har ingen hel koll på om jag borde skämmas eller inte? Är det så töntigt att det är coolt eller har det passerat det stadiet och blivit töntigt igen?
Hur som helst, inget gör mig mer pepp än Honey Honey och Damien Rice och Anthony Hegarty kan slänga sig i en brunn för det finns inget sorgsnare än Chiquitita.

Kanske borde man ta sig en apelsin?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar