torsdag 5 februari 2009

Nu blir jag dum igen

Du är vad du äter med Sanna Bråding - Nejmen varför sitter jag och tittar på detta?
Blir så triggad, morotsjuice vill jag också äta till lunch. Och inget annat.
De senaste dagarna har jag suttit och tittat på tusen dieter, funderat på fruktfasta, vattenfasta, raw food och tusen andra grejor. Motivationen är någon annanstans varför händer detta?

UPDATE: Du är vad du äter sög tycker jag. Okej jag fattar att Sanna hade massor av andra problem än ätstörningen men de behandlade det inte ens. Anna Skipper bara dillade om att undvika socker. Jaja..

Mailar med min vän som är i Berlin och mår dåligt. Mail på mail skriver jag och ger råd, sen frågar hon hur jag mår. Jag svarar och är ärlig och sen dess har jag inte hört ett skit. Jomen tack.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar