onsdag 4 februari 2009

Simma

Det är onekligen så att 90% av mina inlägg skrivs när jag borde plugga. Anyhow..

Jag borde plugga.

Tidigare idag övergav jag också mitt skrivbord och tog mig till gymmet för att simma litet. ENORMT.
Jag har varit i vattnet två gånger de senaste två åren och båda gångerna mådde jag extremt dåligt. Nu kändes det ingenting, jag hoppade i min bikini och gled ner i vattnet och så var det inget mer med det. Bassängen vid mitt gym är fantastisk, det är tyst, lågt i tak och levande ljus. Som att glida fram i en saga. Jag simmade så fint och värdigt ett tag men sen tröttnade jag och började leka lekar med mig själv. Typ ha benen i skräddarställning och se hur långt jag kan komma med bara armar. (en och en halv längd). Det är så mycket roligare att leka än att simma vanligt, sådeså.

Snart ska jag till den underbara med snordyra Hermans Lilla Gröna och äta vegetarisk buffé med gamla skolvänner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar