torsdag 5 februari 2009

Nu så ja

Min blogg är så splittrad känner jag, den far hit och dit och upp i taket. Men det är väl så jag är just nu. Jag hittar på en plan för hur jag ska leva och ger den fem minuter, funkar den inte till 100% så ger jag upp och går och gömmer mig under sängen.

Hur som helst ska jag i februari jobba på att må bra och få balans. Jag ska träna minst tre ggr i veckan men inte må dåligt de dagar jag inte hinner eller orkar. Sen ska jag äta hälsosam mat men ine försöka kontrollera mängden, jag äter när jag är hungrig och det är okej. Självklart inga vågar eller annan skit. Nu ska jag hålla det i en måndag och jag MÅSTE, går det dåligt så får jag inte ge upp efter en minut. Sen ska jag begränsa tvtittandet också, tre timmar i veckan max. Det kommer att bli skitsvårt men ändå.. Jag mår bättre om jag gör mer kreativa saker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar